sarmaliklahana kimmis o doktor ya. Ek gıdanin belli bir zamanı vardır. Doktor tavsiyesi ile erken başlanır evet ama bu 4 yada 5.ay sonrası değerlendirilir öncesinde bebeğin tek besin kaynağı anne sütü yokluğunda/yetersizliğinde mamadir. Çok yanlış yapıyorsunuz bari tavsiye niteliğinde yazip başkalarını da yanlış yönlendirmeyin. Doktor mu söyledi bunu, o doktorun ismini vererek yazın su doktor şunu soylemisti diye. @tamcosar sizin bebeğiniz için de erken. Onun herşey dikkatini çekiyor şuanda çevresine karşı en meraklı olduğu dönemler. Seker özellikle bal bir yaş öncesi hiç önerilmiyor. Bir zararı yokmuş gibi değerlendiriyor olabilirsiniz ama ilerleyen dönemlerde bile karşınıza çıkabilir yanlış beslenme nedeniyle sorunlar. Daha dikkatli ve özenli davranın lütfen anne sütü dostu bir hekim bulun ona danışın bu ek gıda konusunu, onun yönlendirmelerine göre yaklaşın bebeginize.