Bernakayra Canım benimde bebeğim 45 günlük. Bende senin gibi hem mama hem anne sütü veriyorum. Bazen sen kabız olunca yada gazın olunca bebeğe geçiyor. Sana tavsiyem rezene için en günde iki bardak kayısı suyu bunlar gerçekten rahatlatacaktır senide bebeğide. Birde kendine hazırladığın rezeneden 2 çay kaşığı kadar bebeğine içir inşallah iyi gelecek. Ben öyle yaptım benimde bebeğim kakasını yapmadı 2 gün verdim rahatladı çok şükür. Birde mamasına 1 çay kaşığı zeytin yağı damlatırsan da kakasını yapmasına yardımcı olacak. Bunuda doktorum önermişti.