gulapikk Arkadaşlar bebeğime ocean d vitamini alıcam da ocean 400 mü ocean 600 mü bilgisi olan var mı? 7 aylık bu arada
SB_ gulapikk ya damlalıkla 3 damla yada pompasıyla 1 pıst paketin içinde mevcut Ben damlalığını kullanıyorum