Ay ben böyle zor bi dönem geçirdiğimi hatırlamıyorum. 2 haftadır kafam yandı sabır falan kalmadı arkadaşlar, bu dönemin 2 yaşına hatta daha da fazla sürdüğünü düşünmek istemiyorum. 18 aylık bir kızım var akıllara zarar yemin ederim. Sürekli, sebepsiz ağlamalar, kendine vurmalar, oyun oynamama, yemek yememe, agresif tavırlar ve daha sayamadığım bir sürü durumla karşı karşıyayım. Gece uykusuna aşırı zor geçiyor. En geç 10 gibi yatırdığım çocuk 1 e kadar ağlıyor, zar zor uyutuyoruz. Geç yatmasına rağmen geç kalkmakta yok sabah 6 da uyanıyor, bide öyle enerji patlaması yaşıyor ki ben tek gözümü açana kadar o yatakta zıplıyor. Ay ne yapıcaz ya gelin sarılalım eminim yalnız değilimdir. Oturup ağlıyorum artık dişlerimi sıkmaktan yakında kırılır hepsi. Sağa sola vuruyorum kendime vuruyorum resmen cinnet anı gibi 😬