Tumego 2buçuk yaşında oğlum var kış ayında her sene 1 şişe balık yağı kullanıyorum biz gibi kullanan varmı daha fazlası karaciğer yağlanması yapar demişti doktorumuz siz ne kadar kullanıyorsunuz
Tumego Reyna şurup bittiktrn sonra birdaha alıyormusunuz ben almıyorum yaz aylarında kullanmıyorum siz devam ediyormusunuz hep
Reyna Tumego benim mi 18 aylık daha devam ediyorum ama şişenin açıldıktan sonra 3 ay içinde tüketilmesi gerekiyor 3 ay içinde de bitmiyor kalanı atıp yeni alıyorum maalesef
Tumego Reyna fazlası sıkıntı olurmu acaba doktorumuz bize fazlası karaciğer yağlanması yapar demişti şişe biterse bitiyor bitmezse çöpe atıyorum bende birdaha almıyorum bir sonraki kış ayına kadar
Reyna Tumego doktorun ne diyorsa onu dinle bence bende doktor önerisiyle başladım çünkü içine sinmediyse başka doktora da danış