herkese merhaba..18 ayı bitti kızımın yaklaşık 3 - 4 haftadır akşam normal saatinde uyuyor yarım saat yada 1 saat sonra mırın kırın ederek hafif ağlıyo ve uyanarak yatagında uyanıyo sonra gidiyorum hemn kucak istiyo …alıyorum tekrar sallıyorum .. normlde 10 dk da sallanarak uyuyan çocuk yarım saat sallasam bile uyuyo ama ayagmdan indirnce ağlayark uyanıyo…haftanın 5 günü rahat böyle gece olsun istemiyorum artık…çok nadir sabha kadar uyudugu oda çok yorulursa dışarda falan olursak … not: meme emmiyo,yemek düzenleri aynı değişiklik yok … normal uyku saatindede uyuttum uyku saatini geçsin yorulsun dedim geçte uyuttum…gündüz uykularını 2 saatten fazla yaptırmıyorum…ama yok banamısın demiyo…varmı yaşayan