Deniz-frnc Merhaba, öncelikle 11 ay tanı koymak için çok erken bir zaman. 2 yaşından evvel çocuklara kesin tanı koymak mümkün değil. Ama belirtiler varsa supheleri takip edip duruma gore bir yol izlemek gerekir. Tek basina bir belirti tani koymak icin asla yeterli degil. Dil gelisimi, cevresiyle iliskisi, bilissel gelisimi de takip edilmeli. Eger otizm ya da uyaran eksikliginden kaynaklanan bir sorun varsa size öncelikli tavsiyem 3 yasina kadar hicbir sekilde ekrana maruz birakmamaniz ve iletişim becerilerini desteklemeniz olur.