Merhaba hanımlar bir gün önce gece kredi kartım bende olduğu halde 2500 tl internet üzerinden alışveriş yapılmış ve bana bildirim mesajı gelmedi hemen bankayı arayıp kartı iptal ettirdik ve harcama itiraz formu foldurduk paray geri yatırıp yatırmayacakları meçhul böyle bi durum başına gelen oldu mu süreç nasıl sonlandı