Geçen ay tam herşey düzeldi derken yine başa sardık. Yine yemiyor. Mama icmiyor zaten uyurken içiyor bi tek içiremiyorum. Ek gıda bazen yiyor bazen yemiyor.
180 cc icen bebek 120yi zor goruyor oda gunde 2 kez anca. Ek gıda bazen guzel yiyor mesela bizim corba kasesinin yarisindan biraz fazla. Sabah ogle aksam ve yatmadan toplam 4 kez ek gida yiyor ama anlamiyorum almiyor. Gecen ay 500 gram almisti bu ay almamis…
8 aylikken 7300′dü.
Allah aşkına böyle olan var mı.. canımı aşırı sıkıyor bu durum