Vefaanadnyadigar Arencik Bir de bu bebekten iki tane olduğunu düşün ( benim başımda ) ne koltuklar ne halı oldugu yerde koltuk düzeltmekten , masa düzeltmekten belim agrıyor 😭eşya kaldırmaktan yatak odası tıklım tıkış hayır tv bile kurtarmıyor beni sıkılıp nerelere tırmansak diyor ikizlerim 🤣😭🙏 Yinede çok şükür eşya umrumda degil onlara birşey olmasın geçecek bu günler sabır çekelim
Arencik Egelim esim çok yardımcı ama o da basedemiyor artık vlla surekli birlikte olduğumuz için oğluma verimli de olamıyorum skldm vlla hergun aynı şey maddi gücüm olsa kreşe verirdim o da yok bu tv izlemesi beni çok yıpratıyor çok kafaya takıyorum
Egelim Arencik Çok haklısınız bunalıyor insan. Devlet kreşleri var aslında ama kayıt şartları ne bilmiyorum. Derin bir nefes almaya ihtiyacınız var, en azından haftada 1, 1-2 saat kendinize ayırabilirseniz, ruh halinizde gözle görülür değişiklik olur.
Ahlas_2003 Arencik canim TV’yi çok mu izlettin ilk zamanlar. Çocuklar alışınca bırakmıyorlar çünkü. Benim oğlum da öyle saniye durmaz ben bide çalışıyorum eve gelince takatim kalmıyor ama sırf dursun diye ayağa kalkıp saçma sapan dans ediyorum☺️ o da şaşkın şaşkın izleyip beni taklit ediyor 😁
Arencik Ahlas_2003 aslında izletmedim de öyle cok fazla ne olduysa kışın oldu yazın hep dsardaydim 2 3 park gezerdik