49 günlüğüz bebeğim sürekli ıkınıyor ,ıhlıyor sürekli . Vallahş çaresiz kaldım gazını çıkarıyor, kakasını yapıyor bitmiyor ıkınması ve ıhlaması ya bu durum normal mi ne yapıcam ben cocuk doktoruna da randevu aldım gideceğim bugün ama çok üzülüyorum kolik bu mu