Geçmiş olsun. Allah şifalar versin inşallah yavrucuğa. Allah bir ömür verdiyse yaşatır belki içinizi rahatlatır benim yeğenim de 7aylık doğdu sarılık da oldu küvezden çıktı tam iyileşti derken kasık fıtığı çıktı bronşit oldu vs vs yoğun bakımda yattı ama şimdi iyi .Ben de yaşadım bebeğim de sarılık Zor insanın evladını öyle görmek, ağladım kendimi heder ettim 😞ama siz sağlam durun ki bebeğiniz sizden güç alsın. İyi olur inşallah Rabbim onların acılarını yaşatmasın dualarım sizinle🙏