NazliKizim Merhaba. 2 numara mama kullanıyoruz yeni geçtik. Ek gıda da alıyor 1 aydır. Mamaya geçince ishal oldu. Bu durumu yaşayan var mı? İshal dışında başka bir yan etki olmadı.
Ohaezgi NazliKizim numara değişince sıkıntı olmaz diye düşünüyorum içerik olarak aynıdır. Muhtemelen ek gıda da aldığı bir besin ishal yapmış olabilir
Tazeanneg NazliKizim bizde 2 numaraya geçince kabız gibi olduk 2 3 güne bir yapıyoruz doktor hem mama değişti hem ek gıda başladı ikisinin etkisi vardır dedi
NazliKizim Teşekkür ederim yanıt verdiğiniz için. 🌸 Yazmayı unutmuşum mamaya geçmeden önceki gün kabızdı, doğrusu ek gıdaya başladığımızdan beri..😔 6 ayda ilk kez böyle olunca direk mama geldi aklıma.
Yepyenianne NazliKizim biz de sma optipro 2′ye başladık bebeğim ishal oldu. Sonrasında bebeğinizin ishali ne kadar sürmüştü?