Papatyamzz Kızlar merhaba benim reglim hep düzenlidir günü gününe olurum dün olmam gerekiyordu ama olmadım çocuğum çok küçük henüz 18 aylık ve hala emziriyorum. Korunuyoruz ama işte insanın içine kurt düştü mü düşüyor
elifizm Papatyamzz korona falan oldunuz mu yada aşı o da biraz gecikme yapıyor. En doğrusunu trstle öğrenirsiniz bu soru çok anlamsız çünkü
merveyyoruuk Papatyamzz Bu ay herkes gecikilmeli valla canım bende düzenli olan biriyim bugün itibariyle 6 gün geçti hala olmadım test yaptım negatif beklemedeyim. 1 gün geçmiş seninki test içinde erken bekle yarın yap bence.
Saripapatyaannesi34 Papatyamzz 1 günden birşey olmaz korkmayın bekleyin stres yapınca gecikiyor rahat bırakın kendinizi havalar değişik oda etkiler
Papatyamzz elifizm hayır kovid geçirdim ama 10 ay önce aşıyıda yazın olmuştum en son ay evet saçma oldu nasıl tutuştuysam 😂
elifizm Papatyamzz test al istersen ben he rihtimalw karşı erken gebelik testi alırdım, şüpheli ilişkiniz oldu mu
Papatyamzz elifizm hayır ama ben hep düzenliyim ya işgillendim yani eczanenin açılmasını bekliyorum vallahi hemen gidip alacağım 9da
Papatyamzz merveyyoruuk öyle mi diyorsunuz ben kızımı reglimden 3 gün önce öğrenmiştim normal testte ama genel olarak herkes gecikmeliyse havalardan diyebilir miyiz🤔
merveyyoruuk Papatyamzz Hatta geçen bi post açtım herkes 9 gün , 18 gün rötarlı yazmış herhalde havalardan herkes gecikmeli 2-3 kere testte yaptım olsa çıkardı negatif beklemedeyiz bence sende endişelenme🧡
Mommqueen Papatyamzz geri çekilme asla korunma yöntemi değil hamile kalmış olablirsiniz üzgünüm ama 😰
Wolverine Papatyamzz Bu şekilde hamile kalırsın, zevk suyunda da spermler var. Bebek istemiyorsan bir korunma yöntemi seçmelisin. İşi şansa bırakma 🙋🏻♀️
merveyyoruuk Papatyamzz Gözünüz aydın ben 6 gündür hergün test yapıyorum 😂😂 bişey de çıkmıyor ama neden olmuyorum ay delirmelik