Bebeğim bugün itibariyle 56 günlük. Son 3 gündür sağ memeyi tutmuyor, hatta bazen sol memeyi de tutmuyor. İştahı baya açıldı, sürekli emmek istiyor. Dışarıda gezerken susan bebekten eser kalmadı. Evde sürekli bir mızmızlanma hali, sürekli kucak istiyor. Bir günde en az 50 kere evi turluyoruz. 8. Hafta atağı böyle birşey mi? Deneyimli olanlar varsa ataktan sonra meme reddi geçiyor mu?