Adababy Asyatosumunannesiyim mamayı bırakıyorum hakkım helal değildir. Bu insanların gözyaşlarıda onların ahı olsun
Asyatosumunannesiyim Adababy kızım 5 ay 2 günlük 2.5 ay emdi şuan sadece mama alıyor ne yazık ki bırakamam ama hakkımız helal değil