Ben zararını görmediğim gibi doğum yaptığım sa doktorum en az 4 bardak kahve iç dedi. Günde 2 tane Türk kahvesi içerim sonrası işte aklıma hangisi gelirse onu yapar içerim çok şükür sütüm de gayet iyi ama sağında az geliyor hep. Benim süt fışkırırdı hep fışkırmasın diye sağardım az çıkardı 2 dk sonra yeniden süt gelmeye başlardı. Hala da sütüm çok şükür devam ediyor. 21 aylık bebeğim.