Arkadaşlar benim dört aylık kızım var Kasım’da adet oldum sonra olmadım birşeymi var diye tes yaptım birşey çıkmadı geçen görümcem de diyoki ilk adeti gördüysen her ay görmen lazım hamilesin sen diyo hamilelikte düzensiz olabiliyormuş diyorum ama ilk olmuşsun olmasan neyse diyo kesin hamilesin diyo