Bence bebeğe çok fazla uyaran(kişi) olduğu için sizi görmemesi normal. Sizle ilgili bir durum değil ama bebeğinize ninniler söyleyin, yatarken okşayın, kitap okuyun ona. Zamanla farkedecek sizi. Etrafınızda çok fazla insan olduğundan anlamıyor olabilir. Daha çok küçük zamanla geçer. Siz içinizi ferah tutun. 😊