Günlerdir uykusuzluktan stresten mide ağrım patlak verdi 😖 22 aylık ve 7 aylık kızlarım. Büyük olan günlerdir bize işkence çektiriyor resmen. Gece uykusuna yatmak demek bizim için ölüm demek 😠 kucağımda sallayarak uyutuyorum uyumazsa babasıyla koltukta yan yana yatıp uyuyor bir şekilde uyuyor ama en fazla 2 saat en fazla. Sonrası çığlık kıyamet sanırsınız eşek sudan gelinceye kadar dövmüşler öyle ağlıyor. Saat 5 olmuş hala ağlıyo bu sefer kardeşini uyandırıyor günlerdir uykusuzluktan yorgunluktan ölüyorum ya. Ne bu yani 2 yaş sendromu mu ? Gece terörü mü ne ? Gece terörüyse gerçekten terör mübarek 😡😡