1 ay önce falan tırnağında kızarıklık ve iltihap oluştu baş parmağında, kremle falan hallettim uzattım tirnagini. Ben geçtiğini düşünüyorum ama hala disarda yürümek istemiyor ve çok üzülüyorum. Ayağını böyle içe doğru basıyor. Evde rahat yürüyor çorapla falan ama ayakkabı giyince çocuk kucak delisi oluyor yada arabasında oturuyor(arabada oturmaktan nefret eder). Ay valla canım sıkılıyor böyle düşündükçe ruhum daralıyor.