Coskun reklama bütün çocuklar dalar. Çizgifilmlere gülüyorsa otizm değildir. Burda duyduklarıma biraz da kendi araştırmalarıma göre hipnoz gibi oluyormuş. Tepki veriyormuş sizinki. İsmini dediğim gibi belki siz de kullanmıyorsunuzdur. Gçeen ben de farkettim hep bebeğm annem oğluşum diye diye çocuğun adını unutmuşum. Doktor seslenince bir afalladım adını.