Nilaydmr oğlum 11,5 aylık ayağım çıplak betona falan bassam yada üşütsem hemen sızlar sancılanırım ilk 5 ay üşüttüğümde şişiyordu dikiş yerlerim iltihap topluyordu afedersin alttan akıntı şeklinde boşalıyordu şişme geçti şükür ama ağrım hala var üşütünce