Merhaba kızımın sabahtan beri ateşi var ama 37 lerdeydi 3 saattir 38 38.5 arası acile geldik sadece dolven verdiler ben zaten evde 4 saatte bir dolven ve calpol veriyorum bide öksürüğü için hava veriyorlar ve şu an hala 38.5 hastanelerde ateş düşürmek için başka yöntem kullanilmiyo mu ne yapmamız lazım bilgi verirmisiniz ilk kez bu kadar ateşi cikti