Zeynep2035 aynı durumları yaşadım götürmediğim doktor kalmadı . Öncelikle bebeğinizi sıcak giydiirin ayakları sıcak olsun ki gaz çıkarabilsin gazdan sonra kaka yapabilsin . İkinci olarak doğadanın kayısı çayı var ondan için emzirin sakın poposuna kulak çubuğuyla zeytin yağı falan denemeyin çocuk ıkınıp zorlandıkça beynine hasar veriyor sırf zamanında o cahilliği yaptım diye oğlum şu an nöbet geçiriyor . Kayısı hoşafı için tanelerini de yiyin sabah aç karnına 1-2 saat sonra çocuğunuzu emzirin fayda göreceksiniz . Bide bol bol masaj gerekiyor durmadan yani biraz zorlanacaksınız ama durmadan bebek yağını göbeğine sürüp saat yönünde yarım ay şeklinde masaj yapın benfe çok çektim aklınıza takılan birşey olursa sorun lütfen çekinmeyin ♥️