Prensinannesiii Kızlar 1 aylık oğlum var biraz gazlı bir bebek. Sırt üstü uyuduğunda uyanıyor hemen ama yüzüstü çok güzeö uyuyor ve öyle de yatırmak istemiyorum korkuyorum napmam lazım ?
Go_ya_sa Prensinannesiii benim bebegimde seviyordu ama okadar cok duydugum seyler olduki gerek cevre gerek internet goze alip yatiramadim ben.
Kafam Prensinannesiii benim de 48 günlük hep yatır dediler hiç yatırmadım bu hafta yatırdım cok rahat ediyo ama hep bakıyorum ama kontrol ediyorum
alimmiseni Prensinannesiii gündüz vakti kendi gözetiminde koyabilirsin uyurken ya da uyanıkken ama gece tavsiye etmem bende öyle yatırmam korkardım, ne olur ne olmaz
gunesmom Prensinannesiii ben gündüzleri salonda yanımda yatırırken yüzüstü yatırıyordum gece hiç yatırmadım sürekli kontrol etme şansımız olmuyor çünkü. Şimdi bebeğim 4 aylık gündüz de gece de yatağında yattığı için sırt üstü yatıyor hep. Zaten 3 aydan sonra gaz problemi baya azalıyor
pelin_33 Ben 1 aylıkdı yüz üstü yatırdım 6 aylık oldu hala öyle yatar daha çok rahat ediyor canım bir sorun olmadı açıkçası bizde am anakaram ol sen yinede
Bebegimm1 Prensinannesiii Yatirmamak gerekli gozetim altinda yatirin ama gece siz uyurken yatirmayin derim Allah korusun burnu falan agzi kapanir ben hiç yatirmadim o sekilde rikse atmaya gerek yok dedim
iremgun Prensinannesiii benim bebeğim de öyleydi. Ama yğz üstü koyunca asla uyumuyor bebeğimi bekliyordum doktor da öyle söylemişti. Bence uyumayacaksanız bırakın uyarsanız bırakmayın derim 🌸