Mommboy ben yine söyleyeceğim diyor sonra neden gece besliyorsunuz ve neden yanınıza alıyorsunuz gibi sorular yöneltip aslında sen yanlış yapıyorsun yapılır mı öyle be kardeşim bak düşmüş işte demeye getiriyor ama ben tepki verince ben ne dedim ki diyor arkadaş cevap vermeye bile tenezzül etmedim gayet açık yazdığı okuyunca canım sıkıldı panik ,korku endişe duyan birini sorgulamak yerine çözüm odaklı olmak çok daha anlamlı geliyor bana çok sağol canım ❤️