Kızlar 6.hastalık olmuşuz 4 gündür ateşi vardı kızımın bu gün ateş bitti döküntü başladı dr ağrı kesici şuruplar ile devam edin dedi.Fakat şöyle bir sorun var akşam geldik dr dan.geldiğimizden beri soğuk soğuk terledi ve vücudu akşamdan beri çok soğuk aynı zamanda inanılmaz huysuz ağlıyor devamlı asla sakinleşmiyor gaz çıkarıyor her bağırmasında 9 aylığız bu arada başına gelen var mı neden olur.