tugbahy6 doktorlarin aciklamasi bu sekilde, uzaktan egitim oldugu icin uzun zamandir oyuzden hastaliklar azalmisti simdi cocuklar okula gidince her hastaligin bulasiciligida artmis oldu diyorlar. Hastaliktan cocugumu tamamen koruyabilmem icin evden disari adim atmamasi gerekiyor kaldi ki biz calisiyoruz disari cikmasa bile bizden kapma ihtimali var. Herkes evladini en iyi sekilde dusunur zaten, iyi geceler🌸