Merhaba kızlar kızım 3 aylık oldu normalde gazlı bir bebek değildi ama yine de bu aylarda gaz birikintisi oluyormuş nurse harves kullandık bitti sab siplex kullandım pek bir işe yaramadi kızım 2 aylık olduktan sonra kaka yapmamaya başladı doktor anne sütü aldığı için 14 gune kadar yapmaması normal diyor kızım da 10. Günde yapiyor kakasını geçen kontrolu vardı ultrasonla bağırsaklarına baktılar gaz varmış gaz damlası işe yaramıyormus anlayacağınız sizce hangisini alayım doktor gaz damlası kullan dedi ama hangisini almam gerektiğini söylemedi