Sizinle paylaşmak istedim özellikle küçük bebekler çok hıçkırık tutarlar en başta emziryodum dik tutuyordum geçsin diye dakikalar sürüyordu bı çözüm buldum 1 dkda geçiyor 🤗 iki kaşının ortasından çok az yukarısına bı parmağımı koyup hıçkırığı geçinceye kadar bekliyorum geçiyor denerseniz banada söyleyin 🤓