Memeyi bıraktım bugun 15 aylık. Saat başı kalkıyordu. Şuan 3 saat oldu aralıksız uyuyor. Dişi de çıkmak üzere. 11 gibi uyanıştı toz sürdüm rahatladı daha iyi uyuyo. Valla kendi kaşındı her saat boşuna meme diyordu mecbur bıraktırdım tabi daha ilk gün bakalım ne olcak