Elfylmzkk benim bebeğimde aynisini yapıyordu 4 farklı emzik daha aldım. Lakin en başa dönmek zorunda kaldım onları o kadar bile tutmadi. Sonra farkettim ki sadece uykuya geçerken tutuyor. Bir de ben emzigi vermeden önce dudağının kenarında gezdirip aranmasını sağlayıp öyle veriyorum daha uzun süre tutmasını sağlıyor. Tuttuktan sonra da emzigin üstüne minik minik vuruşlar yapıyorum dokunmadan hallice. O şekilde emzikle uyuyor bir süre sonra emzigi ağzından düşürüyor uyurken ama uykusunu bölmüyor bir kac gündür. Ya da daldiktan sonra ben alıyorum çünkü düşünce boynuna geliyor ve hareket edince rahatsiz oluyor