Eşimle kan uyusmazligimiz olduğu için kızım bir gece hastanede yattı sarılıktan.Bizim değerimiz 24 tü malesef ve çok yüksekti.Daha sonrasında ben emzirmeyi çoğalttım sürekli emzirdim ve akabinde gazını çıkardım omzuma aldım sırtına pıt pıt vurdum.Böyle böyle biz 2 aylıktı kızım anca atlattık.Sütünüz çoksa ve yetiyorsa bol bol emzirin.Sarilık denen şey uzun sürebiliyor korkmayın.Sık sık emzirin zaten zamanla azalacağını göreceksiniz ama illa aklınızda soru işareti varsa doktorunuza tabiki de danışın derim.