Emineg35 5 aylık.uyutuyorum 10 dk a sonra yeniden ağlayarak uyanıyor 2 gündür böyleyiz çözemedim.gündüz desen bir saat ayakta sallıyorum bana uyuduğu yarım 15 dka.oynatmaya az kaldı doktorum nerdeeeee😂😂😂bu neslin bebekleri ve çocukları neden uyumaz böyle anlamadım. Büyük kızım 10 yaşında. Gece 2 ve 3 ten aşağı uyumaz.azıcık sakinlik sukunet Allahım. Çok amin 🤲🤲🤲🤲