Elifatm1 bebeğiniz mama alıyorsa laktoza alerjisi var benim bebeğimde aynıydı diyet mama kullandık doktor tavsiyesiyle geçti çok şükür şimdi 3.5 aylık,sadece anne sütü alıyorsa siz kesinlikle süt ürünleri yiyip içmeyeceksiniz ,süt alerjisi vardır dediğimi bir deneyin mutlaka