Kedidirokedi Kızlar 7 ay önce sezaryen oldum sezaryen yeri hala kabarık ve şiş ama kesinin başlangıç kısmı yaklaşık bir parmak kalınlığındaki yer normale dönmüş kalanı şiş hala bu durum normal mi
Kadifemsii Kedidirokedi normal canım benimki ne zaman normale döndü hatırlamıyorum ama uzunca bir süre o şekildeydi
Cereninkuzusu3011 Kedidirokedi valla benimde biraz şişlik var gibi aslında sis de denmez kabarmış gibi düzelir diye umud ediyorum ama kötü bişey değil bencede çünkü hemen hemen her sezeryanlida var
Kadifemsii Kedidirokedi kaşıntıyı bilmiyorum . Normalde de 6 ayda bir rutin kontrole gitmek gerekiyor bi doktora mı danışsanız bende kaşıntı hiç olmadı ama dikiş yerindeki şişlik uzunca bi süre vardı
Kedidirokedi Feyyyzza iltihap gibi değil aslında sürekli kaşınmıyor ama yara iyileşirken kaşınır ya öyle bir kaşıntı