111111inci 2 aylık benımde bebegım 12de baslıtoruz sabaha kadar yarı uyanık, hep mızmız uyumuyor hıc, ama sabah hele oglen hıc kalkmıyor neyapsamda. Gecer dıyor doktorlar 3.aydan sonra alısıyorlarmıs tam olarak sabah aksam duzenine. Suan oturuyoruz mesela gozlerı okadsr acıklı hıc uyuyacga benzemiyor