Defne0707 Selam kizlar bebeginzin icemedigi mamayi cope dokuyomsnz ? Yoksa 1 saat icibdecdolaba koyup snr tekrr kullsniyimsnz ?
asocialmom Defne0707 döküyorum mecbur bazen çok aç gibi ağlıyor ama çok az içiyor 1 saatte içmezse döküyorum
Hercai88 Kullanmıyorum şimdiye kadar dökmedimde ama 🤷♀️ 3 yada 4 saate bir veriyorum mamayı ama öncesinde ister mızmzılanırsa eğer 60 ml falan yapıp veriyorum yani gözlemliyorm ne kadar içerse o kadar yapıyorum hemde mama çöpe gitmemiş oluyor
otose_san Defne0707 1 saat içinde içmez ise döküyorum. genelde 60 cc yi bitirse de bazen sadece 2 yudum ya içiyor ya içmiyor
Hohomoromu Defne0707 Ben kullanmıyorum mama zaten 1 saat bekliyır en fazla zaten mamayu içip bıraktıysa fazlasını içmek istemiyorsa 1 saat içinde de sakladıgımz mamayı içmez erken olur e daha sonra da veremezsin mecburen dökülüyor fazla yapmayın bırakıyorsa az yapın isterse devamını bidaha yapın boşa gitmesini istemiyorsanız
Bursalianne Defne0707 kışın süresi iki saat oda sıcaklıgında. Şimdi havalar sıcak 40 dk max 1 saatte bozulur formülü.Eger verdigim gibi içmezse hemen dolaba atıyordum 24 saat süresi var dolapta. Doktorumuz söylemişti.