Bebeğim 1 yaşına girmek üzere. Emmeye o kadar düşkün ki gece sabaha kadar memedeyiz. Kucakta, ayakta veya emerek uyuyor ve aşırı aşırı hareketli bir bebek. Burda mesela okuyorum yanına yatıp elini tutuyorum sırtını okşuyorum uyuyor vs diyen anneleri ama benm oğlum asla öyle uyumuyor eğitim vs ise yaramadı her neyse ama artık gece uyanmalar yada emerek uyumalari çok zorluyor hastalanıyorm uykusuz yorgunluktan birde çalışıyorum.gece emmesini kesmeye karar verdim nasıl bir yol izlemem lazım ? Mama emzik biberon vs kullanmiyoruz. Çok da sinirli bir bebek istediği olmayınca çok ağlıyor. Tecrübeli olan anneler yardım lütfen