Missskokulum inanır mısın bende aynı sanki ben yazıyorum 😅 evden hiç cikasim gelmiyor Eşimin melektine gideceğiz mesela yazdan beri cesraet edemiyorum, orada tuvalete nasıl girerim çeşme başlarını nasıl tutarım, onlar aldıklarını yıkamaz, çocuğum onlara dokunur felan çıldırın resmen, ellerini yıkamadan çocuğuma dokunuşlar diye daha çok var da gidemedim bı turlu evde kafayı yiye yiye oturuyorum , doğuma bile yasgigimle nevresim takimimla evden yemeklerimle gittim özel hastanede doğum yaptım bı bardak çaylarını icmeidm hep yanimda götürdüm ve onları 6 ay eve sokmadim☺️ doktorum bile hemşireleri tembihlemisti ona göre davranın diye herkes tanıyor beni😀 burada maerket çalışanları bile eşimi eldivesinsiz göndermem markete mesela , benim yüzümden taktığını bilirler. Bir kere ben gittim mecburiyetten markete kasiyer geldi ama asker abinin eşi degilmisn dedi bende nerden anladınız dedim, eldivenden dedi😅😅 herkes tanıyor beni valla😅