Arkadaşlar 19 aylık oğlum var. Herşeyi anlıyor makinayı birlikte boşaltıyoruz mesela makinayı açtığım an bardakları tek tek verir bekler yerine koyana kadar Başka odadan bağırırım oğlum gel diye gelir meme yok uyuyor derim ağlamaya başlar hemen vs. 8-9 kelimesi var yeme bozukluğu var çok sınırlı şeyleri yiyor. İşaret parmağını kullanmıyor beni çekiştiriyor başka insanlar adıyla seslendiğinde bakmıyor oynamak gülmek istemiyor kimseyle anneme babama dahi gitmiyor babasına bile çok az gidiyor bana aşırı bağlı ve hal emiyoruz neyse içime sinmeyen bazı şeyler var işte . Yarın normal doktoruna sonrada bir psikiyatriye götürmeyi düşünüyorum gerekirse dil terapisti filan var mı aynı durumları yaşayan ve doktor önerisi olan ♥️