Busraaa333 günde 5-6 kez çiş yapıyorsa, zorlanmıyorsa, ıkınmıyorsa normaldir. Benim oğlum şuan dört aylık, o da üçüncü ayından beri 6-7 günde bir kaka yapıyor. Bu aylarda böyle olması normalmiş. 10 güne kadar yapmazsa sıkıntı var. Ama düzenli takip edin. Kabızlığı ve gazı yoksa normaldir. Bir de benim oğlan 5-6 günde bir yaptığı için kakasını yaptığı zaman baya fazla yapıyor ve kokusuda çok fazla oluyor. Doktora sormuştum bu da normalmiş. Dördüncü ayından sonra gün sayısı değişiyormuş.