adrmz54 Ben dayanamayıp 1,5 aylıkken aldım 🙈
o zamanlar çok ilgisini çekmedi ama oyalanıyordu. Şimdi 4 aylık güzelce oynuyor oyuncakları tutabildiği için daha çok dikkatini çekiyor ve ayak ucunda olan piyanodan çıkan seslerle daha da bir hareketleniyor. Bence 2. Aydan sonra daha bir keyifle oynar😇