47 günlük bebeğim doymak bilmiyor sürekli emmek istiyor sonra karnı şiş oluyor uyuyamıyor emzirmesem dert aç gibi davranıyor emzirsem karnı dümbelek oluyor uyuyamıyor gaz sorunumz yok çıkarıyor ama ne yapıcam bu duruma bilemiyorum benim gibi durumu yaşayan vi çözüm bulan varmı acaba