Kızlar konuyla ilgili bilgisi olan var mı? Kızım 2.5 yaşında bugün rutin göz kontrolünü yaptırdık. Doktor baya inceledi dedi hipermetrop bir gözü 1.5 diğeri 2.75 miş. Gözlük takacak dedi. Yarın gözlük sipariş edeceğiz ama canım fena sıkıldı. Ailede gözlük takan kimse yok. Dereceler de baya çok geldi gözüme. Daha çok küçük nasıl taktıracam gözlüğü kırar atar sürekli. Bana bilgisi olan tavsiye versin lütfen