cansuali Amin🙏 benim kızım da böyleydi çok kilo alırdı sadece anne sütüyle. Ben cok tatlı yiyorum belki o etkiliyor olabilir. Doktor falan hep söylenirdi obez yapmışsın çocuğu emzirme artik diye. kilo da iyi değil yani. Sizinki kaç bilmiyorum ama az falansa cok da takılma. İlerde mutlaka alıyorlar