Adkut benim bebemde öyleydi, dediğin gibi arabada durmaz başka şeyler ebakmaz ya kucak ya meme. 6. Ayından sonra artık dönmeye emeklemeye başlayınca biraz daha rahatladım. Şimdi 1 yaşında çokçok rahatım ara sıra krizleri geliyot ama olur o kadar büyüme sancısı.. merak etme geçecek🥰