Gokus 2 aylık bebeğimi geceleri 3-4 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Ama geceleri öyle deliksiz uyuyor ki uyanmadan uyurken emiyor, onun da süresi 10 dk yı geçmiyor. Kilo alımı düşer mi daha mı uzun emmesi gerekir geceleri. Bu konu aklımı çok kurcalıyor
Gizoooo Gokus 5 saati geçirme canım ama kilo alımı yavaşlar bebekler bu ayda bazıları en azından derin derin uyuyor çok bölmeden ara ara besle ben sürekli kaldırıyordum ve 9 aylık hala 3 saatte bir kalkıyor🤣
Semaokan Gokus canım bence hiç kaldırma bu seferde çocuk gece 3 4 saatte bir uyanacak. O kendi acıktığı zamanı bilir. Benim oglum 2bucuk aylık ve sabaha kadar 4 saat filan uyuyor ve hicbir şekilde kendi uyanmadan kaldırmıyorum. İlk zamanlar sarılık olur diye 2 saatte bir kaldırdım sonrası kendi alıştı 2 saate bir uyaniyordu ve bu şekilde uyku duzeni oluştu. Sütun fazla demekki 10 dakika emmek yetiyor. Benimki 5 dakka anca emer ve kilosu cok iyi cok şükür
Tugce3493 Gokus uyandırma o ıstedıgı kadar emsın benm oglum 48 gunluk doktor uyandırma uyurken emer o doyar kılo alımına gore yol ızlerız dedı. Uyndırırsan huzursuzlukları baslar dedı. Oglum kendı mıkırdanmaya basladmı hemen verıyorm gogsumu on dk emıyo uc saat sonra bıdaha emıyo. Ama sabah bı saat emısme zamanımız oluyo 😂
Gokus Gizoooo uykusunda emiyor zaten ama en fazla 10 dk sürüyor. 10 dk oldu mu agzından atıyor uyumaya devam ediyor. Gündüz uzun uzun emdiği için Süresi az mı acaba dedim
Elif9490 Benim de iki aylık bebeğim gece 11 12 gibi yatıyor aralıksız 4 saat uyuyor ondan sonra kendisi iki saatte bir kalkıp emiyor dediğiniz gibi 10 dakika falan uyurken oda. Kendisi ayarlıyor yani sağlık ocağında bu ayın 13.ünde aşı randevusu var kilo alımına bakacağım tekrar bir kilo civarı aldıysa 1 ayda yeterli bence sadece anne sütüyle besliyorum bende
Gokus Tugce3493 ben sabaha kadar ellemesem emmez en azından uykusunda emzireyim diyorum ama bu sefer de süresi çok kısa olunca aklıma takıldı bu mevzu
Esrasenay1 Gokus canim ilk zamanlar kaldırmak önemli de bir zaman sonra gece uykusu kilo alımı yapar cok önemli beyin gelisiminede diyor doktorlar. herkes farklı birsey söylüyor ama 40 tan sonra uyandirmamak daha iyi🌸 ben ellemiyorum artk kziim genelde max. 6 saat uyur deliksiz sonra uyanır emer bidaha 3 veya 2 saat uyur 3 aya 10 günümüz var. Ve kiloyu bu ay baya iyi aldi masallah 🌸
2209 Gokus doktorumuz kilomuz iyi diye, gece uyuyorsA hic uyaNdirma o kAlkana kadar dedi, hem gazı olmaz rahat uyur ( emdikce gaz oluyor cunku) hem sen rahat uyursun dedi. 4 5 saate Kdar yolu var, kg saglik durumu iyiyse ama
Esrasenay1 birde soyle birsey var ilk kizim doğduktan sonra kuveze girdi kan şekeri düşüklüğü den hep uyandırıp emzirdim ve cok uyaniyordu gece emdiği surece yani 2 yasa kadar sürekli uyaniyordu. çünkü alışmıştı. 2. bebegim de ayni hataları yapmamya çalışıyorum o yüzden ellemiyorum
muhammedim- Gokus benim oglumda 2 ay 6 günlük geceleri uyandirmiyorum.kendi uyanirsa emzirip uyutuyorum tekrar.zaten 3 4 saatte bi kalkiyo kendi
Tugce3493 Gokus benımkı ıkı saatteydı smdı uc dort oluyo ama aşmaz yanı fazlası yok mıkırdanıyo duymazsam uykuya daldıysam cıglık atıyo aclıktan 😂 cocugun tok oldugu an yok. Istedıgınde vermezsen trıbe gırıyo sınır yapıyo cok ınat
Bebegimm1 Gokus Kilo alimi dusukse doktor size tavsiye verir ama kilo alimi iyiyse gunduzleri sık emzirin gece kendi kalkmadigi surece uyandirmayin cnku ilerde gece kalkmayi aliskanlik haline getiriyor uykuya dalamiyor
Gokus Bebegimm1 son gittiğimizde kilo alımı iyiydi. Doktor da gündüz istediği zaman gece de 4 saatte bir emzir dedi ama geceleri derin uyuyor ve uykusunda emiyor ve 10 dk yı geçmiyor. Kilo alımını düşürür mü bu durum onu merak etrm ben de
Bebegimm1 Gokus 3.ayindan sonra gram aliyorlar siz bilirsiniz ama bana doktor 1 aylikken gece kaldirma acikmadigi surece demisti kilosu öndeydi
GizemKuzeyKaran Nasıl bu kadar uzun uyuyorlar kıskandım 🤦♀️ Maşallah .benimki de 2 ay 15 günlük gecede olsa saat başı emmeye kalkar 😔