fatosd36 bende bi böbreğim normalden küçükmüş 2 buçuk sene oldu öğreneli. Enfeksiyon yüzünden öğrendim. Hamilelikte ve doğumda hiçbir sorun olmadı, normal doğum yaptım. Şu sıralar az su içtiğim de hafif sancı oluyor yarın veya o bir gün gidip baktırmayı düşünüyorum. Aslında bayadır check up yaptırmayı düşünüyordum belki yaptırırım.